anger23 anger23
110
BLOG

świadectwo

anger23 anger23 Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Ten tekst będzie formą pisanego świadectwa ponieważ byłem na ŚDM to napiszę parę słów na temat tego wydarzenia. To były wyjątkowe dni. Mogłem być uczestnik Międzynarodowego Centrum Ewengelizacji. To przeżyliśmy jeszcze przed imprezą główną było niesamowite

1. Nowe podejście do liturgii. Bardzo lubię chodzić na mszę świętą. Staram się chodzić na nią częściej niż raz w tygodniu. Kraków jednak odsłonił przede mną zupełnie nowe podejście do mszy świętej i tego co się na niej dzieje. Modltwa wiernych podczas modlitwy wiernych każdy kto tylko chciał mógł publiczne do mikrofonu wypowiedzieć swoją prośbę. Największe wrażenie wywarło na mnie jednak uwielbienie, którwe odbywało się podczas mszy świętej. To nie tylko ciche uwielbienie po Komunii Świętej,ale po Komunii Świętej było muzyczne uwielbienie wszyscy siadali i chwalili Boga za to jest pośród nas śpiewem. Ton podczas śpiewu nadawała orkiesta i chór. Było to dla mnie coś niesamowitego po raz piewrszy coś takiego widziałem i bardzo mi się to podobało.

2. Niesamowita obecność Boga i jego prowadzenie.To był czas wypełniony Bogiem i nie piszę ze względu na koniuturalizm i ze względu na to że uczestniczyłem w rekolekcjach. ON TAM NAPRAWDĘ BYŁ a ja cały czas odczuwałem jego prowadzenie. Nie było tam przypadkowych spotkań. Każda napotkana osoba dzieliła się swoją wiarą i radością życia. Podczas koncertów ewegelizacyjnych które odybywały na tydzień przed ŚDM. Trzy razy mówiłem świadectwo ze sceny a jestem osobą dość nieśmiałą. Odkryłem wreszcie że prawdziwa miłość to nie tylko seks i relacja z ukochaną,miłiość przez duże M to przede wszytkim miłość pochodząca od Boga, bo tylko ON może dać pełnię szcześcia już na ziemi..

3. Jezu ufam Tobie to zawołanie ŚDM było dla mnie przed samym wydarzeniem pustym hasłem. Na miejscu jednak przekonałem się o tym co ono znaczy,ponieważ jestem osobą niepełnosprawną zawsze bardzo obawiam się że w następwie udziału w imprezach masowych,coś może mi się stać. Na ŚDM jednak nie tylko mój opiekun ale również inni ludzie okazywali mi jak również wszystkim innym uczestnikom tej imprezy ogromną życzliwość.Wszyscy byli dla siebie nawzajem bardzo uprzejmi.To Bóg mi pokazał mi że ON sam sięmną opiekuje.Ja myślałem zawsze że Mój Pan ma za dużo spraw żeby dokładnie wiedzieć co dzieje się w życiu jakiegoś Filipa.

Podsmowanie

Teraz wiem że mogę do niego mówić Abba. Bóg stał mi się tak bliski jak moi rodzice czy rodzeństwo.Wiem w Nim i z Nim mogę dokonywać cudów.Mogę robić rzeczy cudowne,niesamowite ,najbardziej szalone i nieprawdopodobne. A czy ty w to wierzysz?

anger23
O mnie anger23

Wierzący katolik miły dla innych ludzi strzegący wiary

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo